CS / EN
20.10.2025

Ředitel/ředitelka odboru pro vztahy s EU, Ústřední veterinární správa Státní veterinární správy

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu s dosaženým titulem MVDr.
  • atestace II. stupně (podle ustanovení § 59 odst. 5 zákona č. 166/1999 Sb., o veterinární péči)
  • dobrá znalost AJ (doloženo certifikátem o absolvování standardizované jazykové zkoušky odpovídající alespoň 1. úrovni znalosti – nezbytnou podmínkou)
  • splnění předpokladů podle § 57 odst. 3 zákona č. 234/2014 Sb., zákon o státní službě, tj. vykonávání v uplynulých 15 letech činnosti podle § 5 nebo činnosti obdobné nejméně po dobu 2 let, z toho nejméně po dobu 1 roku ve vedoucí funkci nebo jako člen statutárního orgánu právnické osoby
  • způsobilost seznamovat se s utajovanými informacemi stupně utajení „Vyhrazené“
  • rozhodnost, osobní iniciativu, samostatnost, zodpovědnost

Náplň práce:

  • Navrhování a v rámci mezirezortního připomínkového řízení posuzování návrhů právních
    předpisů s celostátní působností v oblasti vypracování přehledů veterinární legislativy EU
    a při srovnávání národní legislativy s legislativou EU
  • Zpracovávání metodických pokynů k řízení dozorové činnosti v rámci ČR v oblasti
    veterinární péče
  • Jednání jménem SVS v rozsahu působnosti řízeného odboru s orgány EU
  • Koordinace na celostátní úrovni účast institucí SVS na programech EU
  • Spolupráce při organizaci mezinárodních konferencí, sympozií, kontrol a BTSF na úrovni
    Evropské komise a spolupracuje s experty těchto organizací
  • Zpracování zpráv, rozborů, stanovisek a informací pro ústředního ředitele/ředitele sekce
    veterinární
  • Organizace, řízení a kontrola činnosti řízených oddělení a odpovědnost za jejich výsledky
  • Vymezování práv, povinností a odpovědnosti podřízených zaměstnanců v souladu se
    stanovenou služební/pracovní náplní
  • Příprava a organizace zadávání veřejných zakázek malého rozsahu v souladu se svou
    působností a vnitřním předpisem SVS
  • Organizace účelné spolupráce podřízených zaměstnanců a koordinace jejich vzájemné
    zastupitelnosti

Nabízíme:

  • pracoviště v příjemném prostředí historické budovy v centru Prahy
  • možnost profesního i kariérního růstu v rámci úřadu, resortu i v rámci státní správy
  • finanční ohodnocení podle tabulek platů státních zaměstnanců dle délky odborné praxe
  • k platu příplatek za vedení a osobní ohodnocení odpovídající pracovnímu nasazení 
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, až 5 dnů studijního volna, 1 den k vyřízení osobních záležitostí aj.
  • stravenkový paušál
  • příspěvek z FKSP na penzijní připojištění nebo příspěvek na volnočasové aktivity (benefitní zaměstnanecká karta Pluxee)
  • možnost využití rekreačních objektů SVS
  • program MultiSport
  • vstřícný a podporující přístup k work-life balance
  • možnost občasné práce z domova

Lokalita: Praha

Nástup: 1. 3. 2026

Jmenování na dobu 5 let

Služební poměr: plný úvazek, doba neurčitá

Platová třída: 15

Posuzovány budou žádosti podané do:  10. 11. 2025

Bližší informace poskytne: Ing. Lucie Pelichová, personalistka, T: 227 010 177, M: 770 136 160, email: l.pelichova@svscr.cz

K žádosti dále žadatel přiloží: strukturovaný profesní životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadní praxi a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se služebního místa, na které se výběrové řízení koná, elektronickou adresu pro doručování dokumentů nebo ID datové schránky a motivační dopis. 

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh), musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo G_OBEU1_01“.

Více informací na      https://espis.svscr.cz/eDeska/download.jsp?idPriloha=93207

 

Dle § 24 odst. 6 zákona č. 234/2014 Sb. má právní účinky zveřejnění na úřední desce příslušného služebního úřadu, kde jsou také uvedeny veškeré nezbytné informace k výběrovému řízení. Informace uvedené na webu SVS v části Kariéra mají pouze informativní charakter.

Odkaz na původní článek